oh.. Mesin ATM...


salam kepada semua... korang mst penah terasa mlakukan sesuatu perbuatn yg memalukan korang secara x sengaja stu masa dulu kan? ermm aku pun tejadi gak macam tu.. semuanya brlaku mase aku g ke mesin ATM berdekatan dengan tempat aku kerja..

alkesah..
ari tu aku rasa penat sangat.. terlampau banyak sangat kerja kat ofis.. fikiran aku mase tu jgn cite la.. beserabut je mamanjang.. dengan keadaan perut yg lapar ooo damm!!.. mate yg semakin layu hehehe.. tunggu mase je nak punch.. balik dari keje.. tepat jam 5.30ptg.. yes!!! Hooreeyyy!!! bleh balik.. cepat2 aku g punch n naik kete ngan member aku n balik.. dalam pjalanan balik tu.. aku teringat la plak nak g amik duit jap..so, aku ajak mmbr aku singgah mesin ATM jap.. bank CIMB taw.. kat ipoh ni memang banyak je CIMB branch.. pilih je nk g mane.. mmber aku kate kalu nak p yg dekat ngn umah kitorg..leceh..jln jame.. so kitorg decide nk g bank yg dkat ngan tmpt keje kitorg. Sampai je kat bank tu, aku pun trun r nk g amik duit.. mber aku tunggu dlm kete je.. mase aku msuk bnk tu, memg x deorg mase tu..yg ada cume "jaga" india lelaki je.. die senyum aku pn senyum r balik.. saje nk bg sedekah cehh!! huhuhu..

bila depan mesin ATM tu, aku pun kuarkan Kad nak amik duit.. tapi yg peliknya.. tempat untuk cucuk kad tu xda..puas gak aku cari..tp x jumpe.. "jaga" india td pelik tengok gelagat aku mase tu, die pun dtg kat aku..tanya "dey..mau apa??" aku jawab r.. "nak cucuk duit, tp x bleh cucuk r".. "jaga" tu cakap.."dey..mau cucuk duit..sana mesin..ini mesin masuk duit la.." WHAT???? mase tu baru aku perasan.. aku duk depan CASH DEPOSIT?? dengan selambe aku g kat mesin ATM sebelah tu..amik duit and "blah" cepat2.. Tuhan je la yg tau malu betul aku mase tu hehehehe...macam mane la aku leh x perasn depan aku mase tu mesin CASH DEPOSIT huhuhuhu.. sampai skang.. benda ni jd point "kutukan" mmbr2 sekerja aku... @#$%^&*%$!!!.. tp bila ingt balik benda ni..memang kelakar... hahahahaha

p/s : moral of da story.. kalu korang nak g amik duit kat mesin ATM.. pastikan kawan
korang ikut skali.. 1st untuk keselamatn korang.. jika berlaku yg x di ingini
wacchhaa!!!.. 2nd untuk mengelakkan korang "tersalah" mesin ATM hehehe :-D

3 ulasan:

kaZL eNterPriSe 6 September 2009 pada 6:58 PG  

ish3...cmner bolh xperasn mesin tu...
eii...a.ery ni suka sgt cr point tau..xberubah2..hahahha...
well..itukan pengalaman manis yg xmudah utk dilupakan..hahahah...

puteri_iman 6 September 2009 pada 9:11 PTG  

ni gerenti takde keje nak buat ni. sebab tu rajin sangat tulis pengalaman tu. just nak inform, ida dah dapat keje skrg. kat firma guaman...jadi orang kuat dato'. jangan jeleeeeesss....huhu.

Restu Ibu 6 September 2009 pada 10:18 PTG  

kaZL eNterPriSe : nak wat macm ne..tengah blur mase tu hehehe

puteri_iman : alhamdlilah... x lame lag jad menantu dato' la ye?? hehehe

Catat Ulasan

Powered By Blogger

Laman Editor

Adakah anda berasa selesa dengan "keadaan" diri anda sekarang?

anda tetamu ke:-

Ada apa dengan blog ini?

salam... blog ini direka bertujuan untuk mengumpul seberapa ramai pelajar kaunseling yang ada khusus untuk mengemukakan pendapat.. idea dan pastinya cadangan-cadangan ataupun informasi yang berguna untuk semua. Semoga dengan adanya laman blog ini kita dapat memperhebatkan lagi kemudahan teknologi yang sedia ada dan seterusnya memperkasakan profesionalisma kaunselor di martabat dunia..